10 saker-

1. Jag absolut hatar när människor skrivar "Gilla min profilbild så gillar jag din." Det är bara för att ingen gillar ens bild annars? Lägg till "Tidsfördriv..." efter, så vet alla att du bara gör det för att du har tråkigt? Fast nej, ingen går på den! Skriv istället, "Hej, gilla min profilbild för jag vill inte se mobbad ut." Och lika kul varenda gång när folk tar bort statusarna efter alla har gillat bilden. Åh, patetiskt!
2. Jag har diabetes sedan 1an. Och nej, jag fick det inte av att jag åt mycket sött eller var nån liten tjockis! Det finns två typer av diabetes och jag har alltså inte den. Hatar när folk säger "sockersjukan" bara för att det inte vet något om det... Men det är i alla fall det värsta som finns, jag hatar diabetes, skulle vara så jävla skönt att slippa! Men man har det hela livet så det är bara att bita ihop.
3. Jag har bara varit kär en gång. Och jag kan fortfarande inte tänka mig själv med någon annan än honom. Men jag förstörde allt! Och saker kommer nog aldrig bli som förut... Synd verkligen, för allt var perfekt och jag saknar honom mer än allt annat. På riktigt.
4. Stör mig på ytliga människor. Folk som bara går efter någons utseende och inte bryr sig om personligheten. Stör mig också på när folk aldrig kan släppa sitt eget utseende! Går och klagar och typ sminkar sig hela tiden osv. Fast det är klart, om folk slutade bry sig om hur andra såg ut skulle man slappna av mycket mer. Åh, så jävla dumt bara. Man kan ju inte göra något om hur man ser ut?
5. Jag älskar killar som luktar gott. Killparfym överhuvudtaget! Men också killar som luktar gott, hela tiden naturligt, liksom? Bästa som finns typ!
6. Jag har alltid velat ha bruna ögon. Även fast jag är blond och väldigt ljus hela jag, har jag alltid velat ha det. Tycker nästan alltid allas ögon är sjukt fina, men bruna är ändå snyggast! Tänkte tom. skaffa linser ett tag, men sen kom jag på att jag antagligen inte skulle passa i det och jag vill att folk ska se mina egna ögon lixom? Men hur som helst, bruna ögon är sjukt jävla fiiint!
7. Är så extremt trött på mig själv. Har pratar med typ dialekt från Jönköping i tre dagar? Kan verkligen inte sluta, fast det är så irriterande att lyssna på. Haha, tycker synd om alla som hört mig prata de senaste dagarna! Mina nya favoritord är, Fränt, Fräsigt och Fräscht! Hur ofränt är inte det lixom?
8. Jag använder: Lixom, bah, typ, såhär&sådär exakt hela tiden! Särskilt när jag är lite nervös eller liknande. Något jag måste sluta med, låter verkligen korkad på riktigt! Men meningarna flyter lixom bah på typ såhär himla bra när man typ använder sådana ord lixom!
9. Jag vill färga mitt hår brunt. Tänkt på det i några månader, fast jag vet inte om jag vågar. Alla säger typ nej, och att jag alltid har varit blond och sånt där... Men jag är verkligen trött på mitt hår! Så jag kanske till och med gör det imorgon, utan att berätta för någon... Men tänk om det blir sjukt fult? Då kommer jag aldrig bli såhär blond igen, för jag vägrar att blondera det. Tycker det ser lite sådär halvbilligt ut och särskilt när man blir äldre.
10. Jag har alltid haft högt temprament och dåligt tålamod. Något jag kanske inte visar i skolan eftersom jag vill vara på bra humör då, även om det inet gått så bra senaste tiden. Usch, ibland suger allt. Men i alla fall, folk brukar inte tro det om mig men jag kan verkligen bli sjukt arg. Är inte en sån som säger att det är okej, fast man egentligen vill slå ihjäl personen, haha om ni fattar? Sen är jag ganska ofta väldigt glad, så man kan väl säga att jag har ganska grova humörsvängningar haha.
Här varsågoda, läs min bibel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0