Dåligt humör.

Idag är en sånhär dag då jag bara vill dö. Är så jävla onöjd med mig själv... Inga kläder passar och sminket sitter inte på. Gått runt i mjukisar och bara varit sur ett tag nu. Är det någon som vill byta utseende och hela skiten med mig? Längtar inte ett dugg till sommaren, för då tänker jag gå och stänga in mig. Pallar inte vara en såndär som tänker exakt på vad man stoppar i sig och tränar hela tiden, men jag har inget val för annars kommer jag bli en av dem som blir tjockisar av sin jävla äckeldiabetes. Om det inte redan hänt i och för sig. Vägrar det här!

Kommentarer
Postat av: Klara

Du är ju sjukt snygg! Ditt utseende är ju perfekt! :)

2012-02-05 @ 19:36:41
URL: http://eckerboms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0