Fredagkvällen!

Efter skolan åkte jag snabbt in till vällingby, med världens allra bästa Myra som följde med. Var tvungen att köpa en bh och ett par svarta jeans! Sen hem en snabbis, drog på mig ett par mjukisar och drog till Karin, dit också Elle kom. Gud så jag saknat dom bruuudsen! Vi fick i alla fall bråttom och fick fixa oss sjukt snabbt och sen drog vi till elverket... Haha, och jag vet vad alla tänker nu... Men det var hur som helst roligt att umgås. Vi träffade kasper, adam, didrik, christian och gustaf där, annars var det inget speciellt kul direkt... Var hemma vid typ halv tolv och då somnade jag med kläder och smink på... Tack Karin&Elle älsklingar för en sjukt kul kväll hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0